مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-26اقتصادي

در بازاریابی و سلیقه یابی صنایع دستی کشور مشکل داریم


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با بیان اینکه اگر بند ناف صنایع دستی را از دولت ببریم، باید بتواند در یک پلتفرم مشترک اقدام کنیم، گفت: ما در تولید حلقه مفقوده داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، مریم جلالی در نشست ایجاد شرکت توسعه صنایع دستی ایران که صبح امروز یکشنبه 5 آذرماه 1402 در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، با بیان اینکه تلاش کردم تا نقاط ضعف وموانع را حل و فصل کنم، گفت: دولت قرار نیست در این زمینه کاری انجام دهد، بلکه بخش خصوصی اقدام کند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با اشاره به اینکه صنایع دستی دچار سندروم خاطرات بد، قول های به نتیجه نرسیده و اقدامات انجام نشده است، تصریح کرد: صنایع دستی متنوع و متعدد است و سطح مختلفی دارد و این مجموعه متفاوت که هنرمند، صنعتگر و بازرگان را در بردارد را فقط با عزم جمعی و بخش خصوصی مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه اگر بند ناف صنایع دستی را از دولت ببریم، باید بتواند در یک پلتفرم مشترک اقدام کنیم، اظهار کرد: ما در تولید حلقه مفقوده داریم، سلیقه یابی و بازاریابی ما مشکل دارد و نظام شبکه سازی را می طلبد.

جلالی با بیان اینکه در سایه یک برند ملی باید مشکلات را حل کنیم، گفت: شخصیت های حقیقی را باید در قالب گروه های حقوقی و سپس در هلدینگ یا شرکت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بازاریابی و سلیقه یابی صنایع دستی کشور مشکل داریم

در بازاریابی و سلیقه یابی صنایع دستی کشور مشکل داریم