مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-13سياسي

قصور و کوتاهی در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در رفسنجان


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎های خبرگزاری دانشجو حسین رمضانی زاده در حاشیه  بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور از موقوفات هلال احمر در رفسنجان اظهار داشت : - رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت:در حوزه ارتقای زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این شهرستان کوتاهی هایی از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته است لذا دادستانی در راستای حفظ و احیاء حقوق عامه به جد این مهم را پیگیری خواهد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎های خبرگزاری دانشجو حسین رمضانی زاده در حاشیه  بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور از موقوفات هلال احمر در رفسنجان اظهار داشت : وزارت بهداشت به تکالیف و وظایف قانونی خود در شهرستان رفسنجان به خوبی عمل نکرده و عمده اقدامات در حوزه بهداشت و سلامت از جمله ساخت بیمارستان و برخی مراکز درمانی با پیگیری خیرین و تعدادی از موقوفات صورت پذیرفته و ضرورت دارد توجهی بیش از گذشته توسط وزارت بهداشت در این خصوص انجام شود .

وی تاکید کرد :تلاش کلیه مسوولین اجرایی و قضایی در سطح استان و شهرستان بر حفظ و احیاء موقوفات و اجرای نیات واقفین در راستای خدمت رسانی به مردم شریف رفسنجان می باشد.

  رمضانی زاده ادامه داد: در این راستا موقوفات بزرگ هلال احمر در رفسنجان نیز جایگاه خاص و ویژه ای دارد و ضرورت دارد با همکاری و هماهنگی تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور و کوتاهی در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در رفسنجان

قصور و کوتاهی در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در رفسنجان