مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-04اقتصادي

بهره برداری از 80 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی سیستان و بلوچستان در گرو تخصیص اعتبار


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: تحقق اهداف این اداره کل در بهره برداری 70 تا 80 کیلومتر بزرگراه تا پایان سالجاری نیازمند تخصیص هزار و 730 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری در بازدید از محورهای سیستان و بلوچستان، با اشاره به نقش حیاتی زیرساخت های حمل و نقل در توسعه سیستان و بلوچستان افزود: راهسازی یکی از فعالیت های عمرانی هزینه بر و زمان بر است و با توجه به ویژگی های جغرافیایی استان راهسازی نیاز به بودجه بیشتری دارد بطوری که هزینه ساخت هر کیلومتر بزرگراه حدود 30 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 100 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در دست ساخت است که برای بهره برداری از 70 تا 80 کیلومتر از آن تا پایان سالجاری 2 هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تاکنون از مجموع اعتبار مصوب امسال 260 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است و همچنان برای ادامه این روند هزار و 730 میلیارد تومان مورد نیاز است.

اکبری با بیان اینکه توسعه زیرساخت های حمل و نقل مانند توسعه بزرگراه های استان در این منطقه می تواند ظرفیت های مغفول مانده این منطقه را احیا کند، تاکید کرد: با وجود این بدهی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 80 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی سیستان و بلوچستان در گرو تخصیص اعتبار

بهره برداری از 80 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی سیستان و بلوچستان در گرو تخصیص اعتبار