مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-03اجتماعي

عملیات اجرایی احداث 5 تقاطع غیرهمسطح رشت آغاز شد


شهردار رشت از عملیات بتن ریزی ششمین شمع تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی خبر داد و گفت: همزمان عملیات اجرایی احداث پنج تقاطع های غیرهمسطح حمیدیان (شهید حق بین)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رحیم شوقی شهردار رشت عصر امروز در جریان بازدید میدانی عملیات عمرانی احداث تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی و در جمع خبرنگاران با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان در اجرای پروژه های شهری اظهار کرد: یکی از معضل هایی که همواره مورد تاکید همشهریان در سطح شهر رشت بوده، ترافیک است که در این راستا در حال انجام پروژه هایی هستیم.

  وی با اشاره به معضل ترافیک معابر شهری در مسیرهای مختلف طی سال ها در شهر رشت گفت: شهرداری و مدیریت شهری با حمایت اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر در سه مرحله به مقابله با موضوع ترافیک پرداخته است.

  شهردار رشت با بیان اینکه در مرحله نخست مباحث کوتاه مدت را در مدیریت شهری پیگیری می کنیم، افزود: اصلاح بعضی از معابر، چراغ راهنما، تابلوها و اقدام های فنی مهندسی کوچک که در، بازه زمانی کوتاه مدت می توان به آن رسید در حال اقدام است.

  شوقی، مرحله دوم مقابله با معضل ترافیک شهر رشت را راهکار میان مدت دانست و بیان کرد: با ایجاد تقاطع های غیرهمسطح در بعضی از تقاطع ها و مناطقی که گره های ترافیکی در سطح شهر وجود دارد، نشانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث 5 تقاطع غیرهمسطح رشت آغاز شد

عملیات اجرایی احداث 5 تقاطع غیرهمسطح رشت آغاز شد