مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-12اجتماعي

«سیاهه انتشار» نقشه راه مدیریت آلودگی هوای تهران/ انتشار فراخوان سومین سیاهه


مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به انتشار فراخوان طرح پژوهشی تعیین سهم منابع آلودگی هوای شهر تهران در قالب تدوین و به روزرسانی سیاهه انتشار گفت: - سیاهه انتشار نقشه راه مدیریت آلودگی هوای تهران/ انتشار فراخوان سومین سیاهه مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به انتشار فراخوان طرح پژوهشی تعیین سهم منابع آلودگی هوای شهر تهران در قالب تدوین و به روزرسانی سیاهه انتشار گفت: تهیه این طرح موجب برنامه ریزی و تخصیص بودجه هدفمند برای کاهش آلودگی هوا می شود.

سید محمد میرزایی قمی در گفت و گو با ایسنا افزود: یکی از مهم ترین چالش ها طی سالیان گذشته در زمینه کنترل و کاهش آلودگی هوای شهر تهران، نبود امکان شناسایی به روز شده عاملان اصلی ایجاد این بحران بوده است.

همواره در فصل آلودگی هوا متهمان مختلفی مورد اشاره قرار می گرفتند بدون اینکه سهم هر کدام از آن ها در ایجاد این بحران شناسایی محاسبه و ارائه شده باشد.

وی اضافه کرد: در واقع اطلاعات جدیدی در دسترس نبود که به وسیله آن بتوان مشخص کرد کدام منابع آلاینده در شهر تهران آلودگی تولید می کنند و هر کدام چه مقدار در کل آلودگی تولیدی در شهر تهران سهم دارند چراکه دومین گام اصلی در مدیریت کیفیت هوا یعنی تهیه سیاهه انتشار شناخته می شود، که برای شهر تهران به روزرسانی نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیاهه انتشار» نقشه راه مدیریت آلودگی هوای تهران/ انتشار فراخوان سومین سیاهه

«سیاهه انتشار» نقشه راه مدیریت آلودگی هوای تهران/ انتشار فراخوان سومین سیاهه