مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-09سياسي

پتروشیمی گچساران نعمتی بزرگ که از روز اول وارد حاشیه شد


با وجود پتروشیمی در گچساران جوانان جویای کار کفش های آهنین خود را از پا درنیاورده و با کورسویی از امید از خانی به خان دیگر جهت کار سرگردان هستند.

- این کارگر معترض اظهار کرد: حال که مسوولان پتروشیمی می خواهند با فشار مسوولان استان و گچساران دری را به روی امثال من جهت اشتغال مجدد باز کنند، شرایطی را گذاشتند که شانس ما زحمتشکان در آن هیچ خواهد بود.

او گلایه مند است که اگر نور چشمی باشد دیگر نتیجه آزمون بین ما و آنها از قبل مشخص است، ما از مسوولان دوای درد خواستیم نه درد دیگر.

وی با اشاره به شرایط جذب نیروی پتروشیمی گچساران افزود: قرار است ما را مجددا به آزمون برده و تمام مراحل مصاحبه و غیره را دوباره و برای بار دوم طی کنیم، که این درست نیست.

یکی دیگر از این کارگران معترض عنوان کرد: حرف ما به مسوولان این است چرا کسی که در سرما و گرما حاضر نشد در شرایط سخت کار کند و به دنبال رفاه خودش بوده الان باید با امثال ما یک جا دیده شود.

وی گفت: حالا اگر نور چشمی باشد دیگر نتیجه آزمون بین ما و آنها از قبل مشخص است، ما از مسوولان دوای درد خواستیم نه درد.

  یکی دیگر از جوانان گچسارانی اظهار کرد: می خواهند آزمون و مصاحبه برگزار کنند آن هم به بهانه اینکه عدالت رعایت شود در صورتی که آنها با این اقدام عدالت محوری را زیرپا می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی گچساران نعمتی بزرگ که از روز اول وارد حاشیه شد

پتروشیمی گچساران نعمتی بزرگ که از روز اول وارد حاشیه شد