مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-28اقتصادي

آموزش8487 نفر از سربازان وظیفه در طرح «سرباز ماهر» جهاددانشگاهی اردبیل


مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی استان اردبیل از آموزش 8487 نفر از سربازان وظیفه این استان در طرح «سرباز ماهر» تا پایان آبان ماه 1402 خبر داد.

- آموزش8487 نفر از سربازان وظیفه در طرح سرباز ماهر جهاددانشگاهی اردبیل ایسنا/اردبیل مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی استان اردبیل از آموزش 8487 نفر از سربازان وظیفه این استان در طرح سرباز ماهر تا پایان آبان ماه 1402 خبر داد.

بهزاد شایقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به طرح سرباز ماهر در استان، اظهار کرد: تاکنون چهار فاز از این طرح در بسیاری از استان های کشور اجرایی شده و امسال فاز پنجم این طرح در استان اردبیل به اجرا درآمده است.

وی افزود : طرح سرباز ماهر یا همان دوره مهارت آموزی به سربازان، یکی از طرح هایی است که به صورت مشترک توسط جهاددانشگاهی و با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است.

مدیر اجرایی طرح سرباز ماهر در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به آغاز اجرای طرح سرباز ماهر از اردیبهشت ماه امسال در این استان گفت: در این طرح سربازان وظیفه دو مرکز آموزشی شهید بیگلری شهرستان مشگین شهر و شهید مدنی شهرستان اصلاندوز تحت آموزش قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش8487 نفر از سربازان وظیفه در طرح «سرباز ماهر» جهاددانشگاهی اردبیل

آموزش8487 نفر از سربازان وظیفه در طرح «سرباز ماهر» جهاددانشگاهی اردبیل