مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-08ورزشي

خداداد افشاریان VAR شد!/ رییس کمیته داوران علیه قانون و فیفا


چهارده دقیقه بازی را نگه داشتند تا پنالتی اشتباه داور به نفع آلومینیوم اراک در زمین آبادانی ها با دستور رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال لغو شود! او در تلویزیون صحنه را بازبینی کرد و تصمیم داور را وتو کرد! بدون اینکه داور وسط فیلمی را بازبینی کرده باشد.

- جنجال داوری در لیگ برتر ایران کم نیست، اما اینبار جنجال بزرگ از سوی شخص رییس کمیته داوران رخ داده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ با راه حل غیرقانونی رییس کمیته داوران؛ خداداد افشاریان در نقش VAR ظاهر شد و در تلویزیون صحنه را بازبینی کرد.

وعده های خداداد افشاریان برای کاهش خطاهای داوری محقق نشد و وعده تاج برای ورود VAR به ایران هم برای جامعه فوتبال قدیمی شد و بعید است کاری انجام شود.

با اینحال رییس پرحاشیه کمیته داوران مرزهای نوآوری را جابه جا کرد و برخلاف مقررات فیفا، خودش در مسابقه امروز نقش کمک داور ویدیویی را ایفا کرد! اتفاقی باورنکردنی، نادر در دنیا و خلاف قوانین و مقررات! برای نخستین بار در فوتبال جهان، رییس کمیته داوران شرایطی را مهیا کرد که تیم داوری بعد از دقایق زیادی جنجال، تصمیم خود را اصلاح کند! خداداد افشاریان با تصمیمی سلیقه ای و نابجا، مرزهای کمک داور ویدئویی را جابه جا کرد؛ کاری که می تواند باعث برخورد شدید فیفا با فدراسیون فوتبال ایران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداداد افشاریان VAR شد!/ رییس کمیته داوران علیه قانون و فیفا

خداداد افشاریان VAR شد!/ رییس کمیته داوران علیه قانون و فیفا