مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:252023-11-28حوادث

شناسایی 70 پرونده زمین خواری با مساحت بیش از 516 هزار مترمربع در زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عبدالله حیدری معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین خواری از اولویت های مهم کاری ما است، - معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 70 پرونده زمین خواری به مساحت 516 هزار و 482 متر مربع در استان شناسایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عبدالله حیدری معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین خواری از اولویت های مهم کاری ما است، بیان داشت: در راستای برخورد با پدیده زمین خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی، یگان حفاظت اراضی ملی استان زنجان با قاطعیت با زمین خواران برخورد می کند.

وی تصریح کرد: در استان زنجان همزمان با سراسر کشور در طول شبانه روز سامانه تلفنی چهار رقمی 1656 برای دریافت اخبار و گزارشات مردمی برای مقابله با پدیده زمین خواری و پیشگیری از تصرفات احتمالی فعال است.

وی به اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه های حقوقی و قضایی معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی بازه زمانی هفت ماهه تعداد 401 مورد پرونده مطروحه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 70 پرونده زمین خواری با مساحت بیش از 516 هزار مترمربع در زنجان

شناسایی 70 پرونده زمین خواری با مساحت بیش از 516 هزار مترمربع در زنجان