مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 18:202023-11-26سياسي

رژیم صهیونیستی کانون دشمنی با اسلام و مستضعفان جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل شکارچی در گردهمایی بسیجیان شهرستان آبیک که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج برگزار شد اظهار کرد: - معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو های مسلح گفت: اسراییل حافظ منافع استکبار جهانی و کانون دشمنی با اسلام، مستضعفان و مسلمانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل شکارچی در گردهمایی بسیجیان شهرستان آبیک که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج برگزار شد اظهار کرد: بسیج یک مفهوم عمیق معنوی و و استکبار جهانی و همه آن هایی است که دل در گرو غرب دارند است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو های مسلح ادامه داد: بسیج این پتانسیل و توان را دارد که جامعه را از پیچیده و مخوف ترین موانع پیش روی انقلاب عبور دهد همان طور که این توانایی را در جبهه های مختلف از جمله دفاع مقدس، قائله کردستان، مقابله با اشرار گنبد، و… نشان داده است و به طور ویژه در ایام دفاع مقدس با دستان خالی و تنها با قدرت اراده در برابر نیرو های بعث و پشتیبانان جهانی اش ایستادگی کرده است.

وی با بیان این نکته که انقلاب اسلامی به دنیا اثبات کرده ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، بیان کرد: این دیدگاه به ما توانایی داده است که پیروز همه صحنه های خطرناک پیش روی انقلاب باشیم و این انقلاب با همه فشار های دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی کانون دشمنی با اسلام و مستضعفان جهان است

رژیم صهیونیستی کانون دشمنی با اسلام و مستضعفان جهان است