مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 00:552023-12-09اقتصادي

سند توسعه پایدار شهرستان رفسنجان تدوین می شود


رییس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود در رفسنجان، تا پایان سال 1403 سند توسعه پایدار این شهرستان بر اساس منابع و ظرفیت های موجود، - ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود در رفسنجان، تا پایان سال 1403 سند توسعه پایدار این شهرستان بر اساس منابع و ظرفیت های موجود، نگاه به گذشته و آینده تدوین می شود.

سیدمهدی طبیب زاده 18 آذر در مراسم افتتاح ساختمان جدید اتاق بازرگانی رفسنجان اظهار کرد: بزرگترین تعاونی های کشور، صنایع و نیز بازرگانان و تجار کشور در رفسنجان وجود و حضور دارند لذا باید از این ظرفیت در جهت توسعه و رونق اقتصادی شهرستان استفاده کرد.

وی افزود: بزرگترین ظرفیت در توسعه حوزه های کشاورزی، تجاری، صنعت و معدن و گردشگری در رفسنجان است و باید تلاش کرد اتاق بازرگانی این شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد و در این اتاق بزرگترین تدابیر لازم و هوشمندانه در راستای رشد و توسعه رفسنجان اندیشیده شود.

طبیب زاده عنوان کرد: با توجه به وجود ظرفیت ها و پتانسیل ها در رفسنجان، این شهرستان می تواند پیشران اقتصادی استان کرمان باشد زیرا همه عوامل توسعه را در خود دارد و نگاه اتاق بازرگانی کرمان به استان نگاه توسعه پایدار است و ما موضوعاتی در شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه پایدار شهرستان رفسنجان تدوین می شود

سند توسعه پایدار شهرستان رفسنجان تدوین می شود