مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-13فرهنگي

کتاب «فاطمه الزهرا (س)» به چاپ نوزدهم رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات امیرکبیر در آستانه ایام فاطمیه چاپ جدید کتاب «فاطمه الزهرا (س)» را منتشر کرد.

این کتاب گفتار هایی از علامه امینی، - چاپ نوزدهم کتاب فاطمه الزهرا (س) به گفتار علامه امینی (ره) توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات امیرکبیر در آستانه ایام فاطمیه چاپ جدید کتاب فاطمه الزهرا (س) را منتشر کرد.

این کتاب گفتار هایی از علامه امینی، صاحب کتاب ارزشمند الغدیر، در خصوص فضایل، مناقب و مقام والای حضرت زهرا (س) است که به کوشش حبیب چایچیان (حسان) تدوین شده است.

حاج کریم رومنا (دستمالچی) که تنها مخاطب علامه امینی هنگام بیان مطالب این کتاب بوده است، این مطالب را در نوار هایی منحصر به فرد ضبط کرده است.

پانزده سال بعد این نوار ها در اختیار حبیب چایچیان، شاعر پرآوازه آیینی، قرار گرفته است تا با تنظیم جملات و بازنویسی کامل آن گفتار، بدون اینکه در مفهوم مطالب سنگین کتاب کوچکترین تغییری حاصل شود، آن را به صورت یک کتاب تدوین و آماده کند.

حسان در مقدمه کتاب فاطمه الزهرا (س) می نویسد: در همان ایام که دوست بزرگوارم تصمیم به پیاده کردن نوار ها گرفت و مرا برای این کار مهم انتخاب کرد و در تسریع انجام آن تأکید و اصرار داشت، شبی در یک رؤیای صادقانه علامه امینی را دیدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «فاطمه الزهرا (س)» به چاپ نوزدهم رسید

کتاب «فاطمه الزهرا (س)» به چاپ نوزدهم رسید