مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-26اجتماعي

پیش بینی بارش های پراکنده در همدان از فردا/دما از چهارشنبه به زیرصفر می رسد


رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای هواشناسی استان همدان اعلام کرد: با فعالیت سامانه بارشی ضعیف در ساعات بعدارظهر فردا و فردا شب، - ایسنا/همدان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای هواشناسی استان همدان اعلام کرد: با فعالیت سامانه بارشی ضعیف در ساعات بعدارظهر فردا و فردا شب، بارش های پراکنده و خفیف باران را در برخی از نقاط استان خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی امروز آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری خواهد بود، اظهارکرد: وزش باد نسبتاً شدید و شدید را در ساعات بعدازظهر امروز و فردا در برخی نقاط استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در ساعات بعدارظهر فردا و همچنین فردا شب با فعالیت سامانه بارشی ضعیف، بارش های پراکنده و خفیف باران را در برخی از نقاط استان خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: سامانه بارشی تا ظهر سه شنبه در منطقه فعال بوده و از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته آسمان استان مجدداً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی بیان کرد: از نظر تغییرات دمایی، طی امشب و فردا شب با توجه به ابرناکی ها، دمای کمینه بالای صفر خواهد بود اما از صبح چهارشنبه با کاهش ابرناکی، کاهش دمای کمینه را در استان داریم و به زیر صفر خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های پراکنده در همدان از فردا/دما از چهارشنبه به زیرصفر می رسد

پیش بینی بارش های پراکنده در همدان از فردا/دما از چهارشنبه به زیرصفر می رسد