مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-29اقتصادي

تبلیغات خرید و فروش تسهیلات بانکی ممنوع است


یک وکیل پایه یک دادگستری و مشاور امور حقوقی و کیفری گفت: به تصریح ماده 9 آیین نامه تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور که در راستای قانون یاد شده تصویب شده، - ایسنا/خراسان رضوی یک وکیل پایه یک دادگستری و مشاور امور حقوقی و کیفری گفت: به تصریح ماده 9 آیین نامه تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور که در راستای قانون یاد شده تصویب شده، انجام هرگونه تبلیغات در زمینه خرید و فروش تسهیلات بانکی ممنوع است.

حتما شما هم تراکت هایی با عناوین وام ازدواج شما را خریداریم یا وام های با سود 4 درصد شما را خریداریم در سطح شهر دیده اید.

همچنین فعالیت های زیادی در بستر فضای مجازی در این زمینه انجام می شود.

برخی از افراد هم به خرید و فروش تسهیلات بانکی به عنوان یک کاسبی روی آورده اند، با این وجود آیا مواردی در قانون برای خرید و فروش وام و تسهیلات بانکی تعریف شده است؟ مشکلات قانونی که در بازپرداخت یا دریافت این تسهیلات به وجود می آید در نهایت دامن چه کسانی را خواهد گرفت؟ نقش بانک ها در چنین مواردی به چه صورت است؟ محمد کاظم عمارتی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا خرید و فروش وام و تسهیلات بانکی قانونی است؟ عنوان کرد: با توجه به این که خرید و فروش وام های بانکی (وام فروشی عرفی) که خرید و فروش امتیاز وام، عنوان صحیح تری است، پدیده جدیدی بوده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات خرید و فروش تسهیلات بانکی ممنوع است

تبلیغات خرید و فروش تسهیلات بانکی ممنوع است