مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-22سياسي

7 پروژه جاده ای در مکران تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه هفت پروژه جاده ای در منطقه مکران تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و بهره برداری می شود، از برنامه ویژه نگهداری راه های اصلی در این منطقه خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه هفت پروژه جاده ای در منطقه مکران تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و بهره برداری می شود، از برنامه ویژه نگهداری راه های اصلی در این منطقه خبر داد.

داریوش امانی، امروز (یکم آذرماه)، با بیان اینکه سازمان دو وظیفه نگهداری شبکه راه های اصلی و ساخت و نگهداری راه های روستایی را بر عهده دارد، به تشریح عملکرد سازمان در سواحل مکران پرداخت.

این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این که بر اساس راهبردهای رهبری در ابلاغ سیاست های دریامحور، ایجاد و ارتقای زیرساخت های این منطقه در برنامه سازمان راهداری است، گفت: برای نگهداری محور شرق و محور ساحلی مکران در جنوب، پنج اولویت در موضوع نگهداری راه های اصلی برنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه محور شرق از چابهار آغاز و از سیستان و بلوچستان خارج می شود و تا مشهد ادامه دارد، تصریح کرد: هم اکنون سازمان راهداری به عنوان یکی از برنامه های راه های اصلی، نگهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه جاده ای در مکران تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد

7 پروژه جاده ای در مکران تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد