مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-14اجتماعي

پژوهشگران برتر سیستان و بلوچستان تجلیل شدند


مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته پژوهش، در آیینی از پژوهشگران برتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان تجلیل شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته پژوهش، در آیینی از پژوهشگران برتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان تجلیل شد.

محمدرضا سالاری شامگاه چهارشنبه 22 آذر در حاشیه آیین تجلیل از پژوهشگران برتر سیستان و بلوچستان بیان کرد: فاصله گرفتن از تجربه نگاری و حرکت در مسیر انجام فعالیت های پژوهش محور به ما در شناخت اولویت ها و برنامه ریزی موثر در جهت ارایه خدمات هدفمند کمک می کند.

وی با بیان اینکه پژوهش فرآیند رسیدن به بهترین راه حل مورد اطمینان است و این زمانی فراهم می شود که براساس داده ها و تحلیل باشد، افزود: برای فعال سازی جریان اندیشکده ای کانون که حاصل آن نشاط و تربیت بهتر است باید اولویت ها را بشناسیم و با توجه به آن برنامه ریزی کنیم که این میسر با کار پژوهشی مداوم و علم محور محقق خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آموزش و پژوهش مکمل یکدیگر هستند، ادامه داد: باید نیازسنجی کنیم تا بتوانیم با بهره گیری از پژوهش های خوب و فنی، بخشی از مشکلات مان را در حوزه کاری برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران برتر سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

پژوهشگران برتر سیستان و بلوچستان تجلیل شدند