مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-19سياسي

دوران سربازی بهترین فرصت برای خدمت به نظام و مردم است


شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز با حضور امام جمعه کرمانشاه و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) "جوان سرباز" با حضور امام جمعه کرمانشاه و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، امروز(28 آذر) در این مراسم از دوران سربازی به عنوان یکی از بهترین دوران زندگی مردان جوان ایرانی یاد کرد و افزد: این سالها بهترین فرصت برای خدمت به کشور و نظام و مردم است.

وی با بیان اینکه دوران جوانی در روایات جایگاه ویژه ای دارد، گفت: خداوند به جوان عنایت ویژه ای دارد و توبه او را راحت می پذیرد و سخت گیری کمتری نسبت به جوانان دارد، چرا که در روایات آمده وقتی انسان به 40 سالگی رسیده و از دوران جوانی عبور می کند، خداوند به فرشتگان خود می فرماید که از این به بعد به او سخت بگیرید.

غفوری گفت: همچنین در روایات بسیاری ارزش بالای عبادت جوانان نسبت به میانسالان و کهنسالان ذکر شده است، طوری که پیامبر(ص) می فرمایند هروقت جوانی به عبادت بپردازد خداوند نسبت به او به فرشتگان مباهات می کند که بنده مومن من را ببینید که چطور عبادت می کند و به او مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران سربازی بهترین فرصت برای خدمت به نظام و مردم است

دوران سربازی بهترین فرصت برای خدمت به نظام و مردم است