مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-27سياسي

نامه انتقادی مشاور بایدن به مجلس نمایندگان آمریکا


مشاور رییس جمهور آمریکا در کاخ سفید در نامه ای خطاب به اعضای مجلس نمایندگان این کشور از اقدامات جمهوری خواهان افراطی جهت اجرایی ساختن طرح «استیضاح» بایدن انتقاد کرده و خواستار توقف ادامه این رویه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از  ان بی سی نیوز،، ریچارد ساوبر از مشاوران جو بایدن در کاخ سفید، درخواست برای ارائه اسناد و شهادت علیه جو بایدن از سوی جمهوری خواهان را غیرموجه خواند و تحقیقات استیضاح رییس جمهور را غیرقانونی عنوان کرده است.

 ساوبر در نامه ای به مقابله با اقدامات جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا جهت اجرای طرح استیضاح رییس جمهور این کشور پرداخته و از این که قانون گذاران برای رسیدن به اهداف خود در این زمینه احضاریه هایی را برای اعضای خانواده بایدن و مقامات دولتی کابینه اش ارسال می کنند، انتقاد کرده است.

ساوبر به عنوان یکی از مشاوران بایدن در کاخ سفید، درخواست های جمهوری خواهان برای مصاحبه و کسب اطلاعات از رییس جمهور از طریق خانواده اش را غیرموجه عنوان کرده و طرح کلی استیضاح بایدن را غیرقانونی خوانده و خواستار توقف اقدامات مخالفان جمهوری خواه رییس جمهور آمریکا در این زمینه شده است.

نامه مذکور خطاب به جیمز کامر رییس کمیته نظارت مجلس نمایندگان و جیم جوردن رییس هیات قضایی مجلس نمایندگان آمریکا نوشته و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه انتقادی مشاور بایدن به مجلس نمایندگان آمریکا

نامه انتقادی مشاور بایدن به مجلس نمایندگان آمریکا