مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-13سياسي

نظر رییس صداوسیما درباره «نُطُق کِشی» هنرمندان


پیمان جبلی درباره تاکید مدیران ارشد صداوسیما به اتخاذ سیاست درهای باز به روی هنرمندان و در عین حال اظهارات عده ای از هنرمندان که بیان می کنند مدت هاست دعوتی برای همکاری با برنامه ای نداشته اند؟ توضیح داد: - پیمان جبلی درباره تاکید مدیران ارشد صداوسیما به اتخاذ سیاست درهای باز به روی هنرمندان و در عین حال اظهارات عده ای از هنرمندان که بیان می کنند مدت هاست دعوتی برای همکاری با برنامه ای نداشته اند؟ توضیح داد: ما به همه دیدگاه ها و تحلیل ها احترام می گذاریم اما آنچه که ما نشان می دهیم روی آنتن است و فقط یک ادعا نیست؛ خواهش می کنم کمی به آنتن صداوسیما توجه کنند و برنامه های صداوسیما را ببینند، متوجه این موضوع خواهند شد.

رییس سازمان صداوسیما در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه گفته می شود درها به روی همه هنرمندان باز است چرا برخی عنوان می کنند که دعوتی نداشته اند؟ اظهار کرد: ما به همه دیدگاه ها و تحلیل ها احترام می گذاریم اما آنچه که ما نشان می دهیم روی آنتن است و فقط یک ادعا نیست.

خواهش می کنم کمی به آنتن صداوسیما توجه کنند و برنامه های صداوسیما را ببینند، متوجه این موضوع می شوند.

جبلی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه چقدر به وضعیت نُطُق کِشی هنرمندان برای همکاری با صداوسیما که از سوی یکی از مدیرانش مطرح شد معتقد است؟ اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر رییس صداوسیما درباره «نُطُق کِشی» هنرمندان

نظر رییس صداوسیما درباره «نُطُق کِشی» هنرمندان