مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-25بين الملل

گانتس حتی در میان طرفداران حزب لیکود از نتانیاهو محبوب تر است


نتایج یک نظرسنجی حاکی از افزایش محبوبیت بنی گانتس در مقایسه با بنیامین نتانیاهو و سقوط حزب صهیونیسم دینی پایین تر از حدنصاب انتخاباتی است.

- نتایج یک نظرسنجی حاکی از افزایش محبوبیت بنی گانتس در مقایسه با بنیامین نتانیاهو و سقوط حزب صهیونیسم دینی پایین تر از حدنصاب انتخاباتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج نظرسنجی که روزنامه عبری زبان معاریو منتشر کرد، حاکی از افزایش محبوبیت بنی گانتس، رییس حزب اردوگاه اصلی و عضو کابینه جنگ و برتری چشمگیر آن بر حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی است، اما شگفت آور این است که حزب راست افراطی و نژادپرست صهیونیسم دینی به ریاست بتسلییل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به پایین تر از حدنصاب انتخاباتی سقوط کرد.

به نقل از سایت خبری عرب48 ، بر اساس نتایج این نظرسنجی، در صورتی که الآن انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برگزار شود، احزاب اپوزیسیون از جمله اردوگاه اصلی همراه با احزاب عرب حاضر در این پارلمان 79 کرسی و احزاب ائتلاف فعلی 41 کرسی را به دست خواهند آورد.

به نوشته روزنامه معاریو، در صورتی که انتخابات کنست اکنون برگزار شود، نتایج این انتخابات به شکل زیر خواهد بود: اردوگاه اصلی با افزایش یک کرسی نسبت به هفته گذشته 43 کرسی را به دست خواهد آورد، همین طور ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتس حتی در میان طرفداران حزب لیکود از نتانیاهو محبوب تر است

گانتس حتی در میان طرفداران حزب لیکود از نتانیاهو محبوب تر است