مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:302023-12-19اقتصادي

توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار رفاه شهروندان را به دنبال دارد


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه تنها رصد و کنترل نمی تواند مانع از کمبود و گرانی در بازار باشد، - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان: توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار رفاه شهروندان را به دنبال دارد ایسنا/کردستان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه تنها رصد و کنترل نمی تواند مانع از کمبود و گرانی در بازار باشد، گفت: تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار بسیار ضروری است.

طه سمیعی امروز (28آذر) در کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: در شب یلدا تقاضا برای بعضی کالاها افزایش می یابد و تامین نیازهای مردم ضروری است.

وی افزود: باید بسترهای لازم برای عرضه نیازهای شهروندان در مناسبت های خاص فراهم شود تا مشکلی برای تامین مایحتاج ضروری مردم به وجود نیاید.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: مجموعه کارگروه تنظیم بازار باید با همکاری و هم فکری دستگاه های مربوطه در راستای تامین کالاهای اساسی و نظارت بر بازار گام بردارند.

سمیعی یادآور شد: اجرای گشت های مشترک در راستای کنترل قیمت ها و ایجاد بستری آرام در خصوص رفاه شهروندان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار رفاه شهروندان را به دنبال دارد

توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار رفاه شهروندان را به دنبال دارد