مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-05سياسي

تشکیل شعب ویژه در دادسرا و محاکم کیفری رفسنجان جهت رسیدگی به جرائم انتخاباتی


شعب ویژه در دادسرا و محاکم کیفری شهرستان رفسنجان جهت رسیدگی فوری و خارج از نوبت به جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری رفسنجان گفت: شعب ویژه در دادسرا و محاکم کیفری شهرستان رفسنجان جهت رسیدگی فوری و خارج از نوبت به جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.

حسین رمضانی زاده در اولین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: دادسرا و دادگستری رفسنجان بدون داشتن نگاه جانبدارانه و بدون هرگونه اغماض و با قاطعیت و در کمترین زمان ممکن به تخلفات و جرائم انتخاباتی رسیدگی خواهد کرد و در این راستا حضور حداکثری مردم در انتخابات و رعایت عدالت و سوابق دقیق قانون در اولویت کار دستگاه قضایی خواهد بود.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان بیان کرد: فضای مجازی می تواند بستر مناسبی جهت فراهم کردن موجبات اعتماد مردم به سلامت انتخابات و حضور حداکثری مردم در امر انتخابات براساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشد که علیرغم این که اکثریت فعالین فضای مجازی این موضوع را رعایت می کنند، در برخی موارد جرائم وتخلفاتی در این حوزه به وقوع می پیوندد لذا نظارت، رصد و کنترل فضای مجازی در این دوره از انتخابات در دستور کار دستگاه قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعب ویژه در دادسرا و محاکم کیفری رفسنجان جهت رسیدگی به جرائم انتخاباتی

تشکیل شعب ویژه در دادسرا و محاکم کیفری رفسنجان جهت رسیدگی به جرائم انتخاباتی