مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-09سياسي

استقبال مردم خراسان شمالی از مسابقات قرآن کریم بی نظیر بود


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: استقبالی که از مسابقات سراسری قرآن انجام شد نسبت به دوره های گذشته بی سابقه و کم نظیر بوده است و این نشان از گستردگی فعالیت های قرآنی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در دیدار با استاندار خراسان شمالی ضمن قدردانی از برگزاری روند مسابقات، استقبال مردم خراسان شمالی از مسابقات سراسری قرآن کریم را بی نظیر و کم نظیر خواند.

وی گفت: از استقبال بی نظیر مردم خراسان شمالی شگفت زده شدیم چون چنین استقبالی نسبت به دوره های گذشته بی سابقه و کم نظیر بوده است و این نشان از گستردگی فعالیت های قرآنی دارد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: دولت سیزدهم به فرهنگ قرآنی اهمیت ویژه ای دارد و برای بسط این فرهنگ از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

خاموشی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری نیز بر گستردگی فرهنگ قرآنی در کل جامعه است، گفت: محافل قرآنی شب های جمعه در شهرستان ها و تمام امامزاده ها برگزار شود.

در پایان این دیدار از سوی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پیشنهاد شد تا مسابقات سراسری قرآن کریم نوجوانان سال آینده به میزبانی خراسان شمالی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم خراسان شمالی از مسابقات قرآن کریم بی نظیر بود

استقبال مردم خراسان شمالی از مسابقات قرآن کریم بی نظیر بود