مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-10سياسي

سرگذشت ما از سر گذشتن است


دختر شهید عباسی، با اشاره به اینکه عمو و پدر شهیدم هر دو از ناحیه سر مجروح شده و به شهادت رسیدند، گفت: بعد از شهادت یکی از همرزمان پدرم، پروفایلم را تغییر دادم با این محتوا که «سرگذشت ما از سر گذشتن است» و دقیقا پدر من هم از ناحیه سر مجروح و شهید شدند.

- ایسنا/قم دختر شهید عباسی، با اشاره به اینکه عمو و پدر شهیدم هر دو از ناحیه سر مجروح شده و به شهادت رسیدند، گفت: بعد از شهادت یکی از همرزمان پدرم، پروفایلم را تغییر دادم با این محتوا که سرگذشت ما از سر گذشتن است و دقیقا پدر من هم از ناحیه سر مجروح و شهید شدند.

شهید منصور عباسی از پاسداران انقلاب اسلامی و از رزمندگان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس بود که دهم آذرماه سال 1396 در جریان پاکسازی شهر البوکمال سوریه به شهادت رسید.

وی متولد سال 1336 و از اهالی شهرکرد بود که به عنوان نیروی ادوات، در جبهه سوریه به دفاع از حریم اهل بیت(ع) پرداخت و توسط تروریست های تکفیری به همرزمان شهیدش پیوست، در ادامه متن گفت وگوی خبرگزاری ایسنا با فاطمه عباسی، دختر شهید عباسی را می خوانید.

ایسنا - از اخلاق و رفتار شهید در برخورد با شما و خانواده اش بگویید.

پدر من در میان خانواده و اهل محل به یک شخص شوخ طبع و مهربان معروف بود، در آستانه 30 سالگی بودم که پدرم را از دست دادم و با وجود اینکه دور از خانواده زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگذشت ما از سر گذشتن است

سرگذشت ما از سر گذشتن است