مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 18:552023-11-27سياسي

حاج علی اکبری: مقاومت در غزه زمانه ما را تغییر داد


نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گفت: مقاومت در غزه و فلسطین، زمانه ما را تغییر داد و معادلات را عوض کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری عصر امروز در نشست صمیمی با دختران تمدن ساز استان کرمان اظهار داشت: مقاومت در غزه و فلسطین، زمانه ما را تغییر داد،  معادلات را عوض کرد و ما وارد معادلات جدیدی شدیم.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی بیان کرد: این روزها تبادل اسرا با حس خوبی اتفاق می افتد و در امریکا، لندن و شهرهای اروپایی فریاد حمایت از غزه بلند است و امام راحل فرمودند بسیج در دنیا گسترش می یابد و رهبری فرمودند بسیج لندن و امروز این را می بینیم.

حاج علی اکبری تصریح کرد: یمنی ها و حزب الله هم کارهای بسیار خوبی انجام دادند و همه اینها تحت امر حاج قاسم بودند، گفتمان سازی با استفاده از شبکه دانش آموزی موضوعی مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به آخرین دیدار خود با مقام معظم رهبری بیان داشت: بین ما و ایشان آنچه گذشت فقط درباره انجمن اسلامی بود و خواسته بچه های اتحادیه برای دیدار با رهبری را مطرح کردم.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج علی اکبری: مقاومت در غزه زمانه ما را تغییر داد

حاج علی اکبری: مقاومت در غزه زمانه ما را تغییر داد