مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-27سياسي

استاندار البرز: برنامه های متعددی برای سفر رییس جمهور داریم


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: یکی از مهمترین مصوبات سفر اول رییس جمهور و همچنین سفر رییس قوه قضاییه به استان، انتقال زندانیان و تخلیه زندان رجایی شهر بود که محقق شد و این زندان بزرگ و ملی از بافت شهری کرج خارج شد.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: یکی از مهمترین مصوبات سفر اول رییس جمهور و همچنین سفر رییس قوه قضاییه به استان، انتقال زندانیان و تخلیه زندان رجایی شهر بود که محقق شد و این زندان بزرگ و ملی از بافت شهری کرج خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در نشست خبری شورای اطلاع رسانی دولت که همزمان با سفر قریب الوقوع رییس جمهور محترم در محل سالن جلسات نهاد ریاست جمهوری با حضور سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت، برگزار شد، با بیان اینکه به طور قطع برنامه های متعددی برای این سفر پرخطر و برکت مهیا شده، دستاوردها و ثمرات سفر اول را مورد اشاره قرار داد.

وی همچنین شرایط البرز به عنوان استانی که از سال 89 استقلال یافت تشریح کرد و در ابعاد مختلف به نیازها، مطالبات، ظرفیت ها، سرانه ها و زیرساخت های آن پرداخت.

عبداللهی ادامه داد: البرز مهاجرپذیرترین و متراکم ترین استان کشور است در حالی که تنها نیم درصد از مساحت خاک کشور را داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: برنامه های متعددی برای سفر رییس جمهور داریم

استاندار البرز: برنامه های متعددی برای سفر رییس جمهور داریم