مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-23اقتصادي

رکورد کم سابقه تولید و پخش آسفالت/تولید 11 هزار تن آسفالت در آبان ماه سال جاری


رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: با تولید و پخش و اجرای 11 هزار تن آسفالت در آبان ماه سال جاری از سوی سازمان عمران رکورد تولید در 8 سال اخیر شکسته شد.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: با تولید و پخش و اجرای 11 هزار تن آسفالت در آبان ماه سال جاری از سوی سازمان عمران رکورد تولید در 8 سال اخیر شکسته شد.

امید اکبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در 8 ماهه سال جاری، سازمان عمران توانست با تولید 60 هزار تن آسفالت و توزیع و پخش و اجرا از سوی سازمان عمران و مناطق پنجگانه، رکورد کم سابقه ای را در مرمت مکانیزه معابر رشت داشته باشد.

وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر بسیاری از معابر اصلی شهر آسفالت شد، گفت: آسفالت تولید شده بنا به درخواست مناطق در سطح هر 5 منطقه توزیع شده و افزون بر آن اکیپ پخش آسفالت سازمان عمران نیز در یک ماه اخیر توانست آسفالت معابر اصلی را انجام دهد.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه اداره پشتیبانی و فنی و اجرایی برای دریافت مجوزهای لازم جهت خرید و برداشت شن و ماسه افزود: با افزایش بهره وری دستگاه سنگ شکن و تولید مصالح مورد نیاز، سازمان عمران توانست در آبان ماه سال جاری 11 هزار تن آسفالت تولید کند که این میزان تولید آسفالت در 8 سال اخیر بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد کم سابقه تولید و پخش آسفالت/تولید 11 هزار تن آسفالت در آبان ماه سال جاری

رکورد کم سابقه تولید و پخش آسفالت/تولید 11 هزار تن آسفالت در آبان ماه سال جاری