مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-04سياسي

«مردم» صداقت مسوولان و نمایندگان مجلس را قضاوت می کنند


یکی از فعالان سیاسی استان قزوین گفت: مردم هوشیار و بیدار هستند و عملکرد نمایندگان و مسوولان دولتی و میزان صداقت و توانمندی آنها را در طول زمان رصد و قضاوت می کنند.

- ابوالفضل معصومی فر در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فضای سیاسی استان در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از میزان ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه های انتخابیه استان قزوین در مرحله پیش ثبت نام و پس از آن در مرحله قطعی که به حدود 350 نفر رسید بیانگر اشتیاق عموم مردم برای داوطلبی در انتخابات مجلس است و این آمار بیش از 50 درصد نسبت به ثبت نام دوره یازدهم و حتی 100 درصد نسبت به مجلس دهم افزایش داشته است.

وی افزود: اتفاقی که در این دوره از انتخابات به لحاظ رعایت قانون افتاد گرچه از نظر کمی، تعداد داوطلبان افزایش داشت اما به دلیل دو مرحله ای بودن، روند آن برای مردم و تشکل های حزبی و جریان های سیاسی قابل پیش بینی نبود و بنده معتقدم به لحاظ کیفی، خلاء هایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار داد.

این فعال سیاسی ادامه داد: برای نمونه در این دوره شاید با افزایش تعداد داوطلبان روبرو بوده ایم اما کسانی که به معنای واقعی کلمه دارای شرایط احراز نمایندگی مجلس باشند، افراد معدودی هستند و بر این اساس احزاب و تشکل های سیاسی وظیفه دارند با نگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مردم» صداقت مسوولان و نمایندگان مجلس را قضاوت می کنند

«مردم» صداقت مسوولان و نمایندگان مجلس را قضاوت می کنند