مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-06اقتصادي

طراحی دستیار هوشمند سرمایه گذاری در یزد


120 محصول فناورانه و دانش‎بنیان در دهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار یزد ارائه شده که یکی از این محصولات، نرم افزاری با کارایی به عنوان دستیار هوشمند سرمایه گذاری است.

- ایسنا/یزد 120 محصول فناورانه و دانش‎بنیان در دهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار یزد ارائه شده که یکی از این محصولات، نرم افزاری با کارایی به عنوان دستیار هوشمند سرمایه گذاری است.

حمید رفیعی مدیر عامل یک شرکت فناور که محصول مذکور را در این نمایشگاه رونمایی کرده است، در خصوص آن به خبرنگار ایسنا گفت: به دنبال ریزش شدید بورس ایران در سال 1399 و متضرر شدن بسیاری از سهامداران به دلیل آشنا نبودن و نداشتن دانش کافی در زمینه بورس، این ایده را در قالب استارتاپی، شکل دادیم که اکنون منجر به تولید این محصول شده است.

وی گفت: عمده نگاه این اپلیکیشن، نگاه ترویجی جهت سرمایه گذاری افراد ناآشنا با حوزه سرمایه گذاری بدون دغدغه نسبت متضرر شدن و نابودی سرمایه شان است.

رفیعی عنوان کرد: این نرم افزار براساس سطح ریسک افراد و افق زمانی سرمایه گذاری آن ها، سبد سهام افراد را مطابق با شاخص های تکنیکال تعیین و جهت سبدچینی به آنها ارائه می دهد.

وی عنوان کرد: هرچند این شرکت می تواند در کنار پیشنهاد سبد سرمایه گذاری افراد، با کارگزاری ها و سبدگردان ها هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی دستیار هوشمند سرمایه گذاری در یزد

طراحی دستیار هوشمند سرمایه گذاری در یزد