مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-27سياسي

اجرایی نشدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی بدلیل نظارت نکردن است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اینکه 70 درصد مصوبات شورای فرهنگ عمومی ضمانت اجرایی ندارند به دلیل نظارت و پیگیری نکردن بوده و 30 درصد به دلیل بودجه است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اینکه 70 درصد مصوبات شورای فرهنگ عمومی ضمانت اجرایی ندارند به دلیل نظارت و پیگیری نکردن بوده و 30 درصد به دلیل بودجه است.

حجت الاسلام خسرو پناه روز دوشنبه ششم آذرماه 1402 در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت دهه اول فاطمیه و محکومیت جنایت اسراییل در غزه افزود: هدف از حملات رژیم صهیونیستی این بود که غزه را تصرف کند، اسرای خود را آزاد و حماس را از بین ببرند اما این خواسته آنها محقق نشد.

وی هدف از سفرهای استان را بررسی خواسته ها و مشکلات استان ها عنوان و اظهارکرد: تصویب سیاست و ابلاغ آن کار سختی نیست بلکه اجرای میدانی سیاست های حوزه فرهنگی حائز اهمیت است که مدیران فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با همه مشکلات در بخش های مختلف علم و فرهنگ در حال انجام وظیفه هستند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه این استان قبل از انقلاب هیچ گونه امکاناتی نداشت، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و همت جهادگران استان دانشگاه های متعددی در سطح استان ایجاد شده که نشان از توان بالای مسئولان و دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی نشدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی بدلیل نظارت نکردن است

اجرایی نشدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی بدلیل نظارت نکردن است