مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-24فرهنگي

سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟


معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران فرآیندی طولانی داشت و ابتدا 100 شهر در این فرآیند حضور داشتند که در نهایت سمنان به این عنوان دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر امروز در آیین رسمی اعطای لوح پایتختی کتاب ایران به سمنان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران سبب رونق فعالیت های فرهنگی در این استان می شود.

وی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه بیان کرد: به مردم سمنان بابت کسب این عنوان ملی و مهم تبریک عرض می کنیم؛ این عنوان بسیار اهمیت دارد و برازنده تلاش ها و کوشش های فرهنگی مردم و مسؤولان استان سمنان است.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: احراز عنوان پایتخت کتاب ایران، سمنان را در مسیر رونق فرهنگی قرار می دهد و این عنوان برای تمام شهرها و روستاهای این استان باید نمود داشته باشد.

احمدوند اضافه کرد: فعالیت های فرهنگی در استان سمنان از این به بعد باید با شتاب و رونق بیشتری پیگیری شود و این عنوان سبب می شود تا شاهد بروز و درخشش مردم این استان در ابعاد مختلف فرهنگی باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟

سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟