مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:062023-12-11سياسي

نصب آنتی ویروس ایرانی روی موبایل ها الزامی می شود؟


سردار رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: پیشنهاد استفاده از سامانه فارز از سوی پلیس به شورای عالی فضای مجازی داده شده تا این شورا استفاده از آن را الزامی کند که به دنبال آن شاهد کاهش نصب بدافزارها بر روی تلفن های همراه باشیم.

- جی پلاس؛ سردار رضایی ادامه داد: پیشنهاد استفاده از سامانه فارز از سوی پلیس به شورای عالی فضای مجازی داده شده تا این شورا استفاده از آن را الزامی کند که به دنبال آن شاهد کاهش نصب بدافزارها بر روی تلفن های همراه باشیم.

محصولات بومی جدید پلیس فتا با حضور جانشین فرمانده کل انتظامی کشور رونمایی شد.

طبق گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در همایش روسای پلیس فتا استان ها و حوزه های مرکزی گفت: شما برادران مجاهد در سنگر پلیس فتا با دانش بالا و قدرت تجزیه و تحلیل درست از شرایط به خوبی توانسته اید در امورات مربوط به خود علاوه بر فضای حقیقی بر فضای مجازی نیز کنترل و تسلط داشته باشید؛ بحمدالله تاکنون نیز اقدامات خوبی در کنترل و رصد فضای مجازی صورت گرفته اما نیازمند اقدامات جدی تر و مستمر هستید.

وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف ذاتی مجموعه عظیم انتظامی کشور حفاظت و پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: این لباس مقدسی که بر تن داریم وظایف ما را سنگین تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب آنتی ویروس ایرانی روی موبایل ها الزامی می شود؟

نصب آنتی ویروس ایرانی روی موبایل ها الزامی می شود؟