مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-28اقتصادي

حال پژوهشکده گل و گیاهان زینتی محلات تعریفی ندارد


ایستگاه تحقیقاتی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات به عنوان یکی از ایستگاه های تابعه مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی در سال 1375 با هدف توسعه صادرات غیر نفتی راه اندازی شد.

- ایسنا/مرکزی "ایستگاه تحقیقاتی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات" به عنوان یکی از ایستگاه های تابعه مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی در سال 1375 با هدف توسعه صادرات غیر نفتی راه اندازی شد.

در سال 79 طرح ملی توسعه و تکمیل ایستگاه گل و گیاهان زینتی به تصویب رسید و براساس آن پیشرفت قابل توجهی در زمینه وظایف و نقش ایستگاه گل و گیاه حاصل شد تا هدایت فنی، علمی و پشتیبانی تحقیقات گل کشور در هفت سایت لاهیجان، تنکابن، ورامین، کرج، جیرفت، دزفول و اصفهان بر عهده ایستگاه تحقیقاتی گل و گیاهان زینتی محلات قرار داده شود.

تا پیش از اوایل دهه 90 پژوهشکده به عنوان یک ایستگاه فعالیت می کرد، در سال 1390 طبق مصوبه بیست و چهارمین جلسه هیئت امنای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، ایستگاه تحقیقات گل و گیاهان زینتی به پژوهشکده گل و گیاهان زینتی ارتقا پیدا کرد و در سال 1394 به طور رسمی از طرف شورای گسترش وزارت علوم مورد تایید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال پژوهشکده گل و گیاهان زینتی محلات تعریفی ندارد

حال پژوهشکده گل و گیاهان زینتی محلات تعریفی ندارد