مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-04فرهنگي

نصب سکوی فروش لباس عفیفانه در میدان هفت تیر


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار با دانشجویان دانشگاه صدا و سیما در جمع خبرنگاران گفت: در 120 مجموعه فروشگاه های زنجیره ای عرضه مستقیم کالاهای عفیفانه را شروع می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با اعلام این خبر درباره تغییر در مدیریت خانه سینما گفت: خانه سینما را خانه همه هنرمندان و اهالی فرهنگ می دانیم، با همه گونه های فکری و سلایق در خدمتشان هستیم.

تغییراتی هم که در بخش های صنفی رخ می دهد از نظر ما تفاوتی نمی کند؛ سرکار خانم برومند همکار بسیار خوب هنری ما و چهره ای نام آشنا بودند که زحمات بسیار زیادی را کشیدند، برای آقای دهکردی هم آرزوی موفقیت داریم.

وی تصریح کرد: در همین مدت جلسه ای را با ایشان و دوستان هیات مدیره خانه سینما داشتیم و تلاش کردیم مشکلات مالیاتی و بحث های نظیر این را که نگرانی هایی را برای اهالی هنر و فرهنگ ایجاد کرده حل کنیم و اساسا بنای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تعامل حداکثری و رفع مشکلات حوزه فرهنگ و هنر است و در این مسیر هم با همه دوستانی که تلاش می کنند همکاری داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره جشنواره فجر نیز گفت: در این جشنواره از پیشکسوتان و هنرمندان قدیمی و جدید و فیلم اولی حضور دارند؛ بهرحال اتفاق مبارکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب سکوی فروش لباس عفیفانه در میدان هفت تیر

نصب سکوی فروش لباس عفیفانه در میدان هفت تیر