مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-14سياسي

آمادگی ایران برای ارائه خدمات آموزشی به بورکینافاسو در زمینه های مختلف تخصصی


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای دیپلماتیک خود در حاشیه اجلاس مجمع جهانی پناهندگان در ژنو، با خانم اولیویا روامبا وزیر خارجه بورکینافاسو در محل اقامت خود دیدار و گفتگو کرد.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای دیپلماتیک خود در حاشیه اجلاس مجمع جهانی پناهندگان در ژنو، با خانم" اولیویا روامبا"وزیر خارجه بورکینافاسو در محل اقامت خود دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبداللهیان این دیدار را فرصت بسیار خوبی برای گفتگو در خصوص همکاری دو کشور دانست و با اشاره برگزاری اخیر اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور، از تلاش های وزیر خارجه بورکینافاسو در این رابطه تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که اجرای توافقات امضا شده بخوبی به پیش رود.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات آموزشی به بورکینافاسو در زمینه های مختلف تخصصی و نیز در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی را اعلام کرد.

دیدار وزیران امور خارجه ایران و بورکینافاسو امیرعبداللهیان با اشاره به تحولات غزه گفت: ملت فلسطین سال های طولانی است که برای آزادی کشورشان از اشغال تلاش می کنند و این یک مقاومت مشروع از منظر حقوق بین الملل و منشور ملل متحد است و لازمست همه کشورها ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای ارائه خدمات آموزشی به بورکینافاسو در زمینه های مختلف تخصصی

آمادگی ایران برای ارائه خدمات آموزشی به بورکینافاسو در زمینه های مختلف تخصصی