مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-26بين الملل

گزارش هولناک از سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی


درپی ورود ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان های نوار غزه در تجاوزات اخیر، موضوع سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی از سوی این رژیم بار دیگر خبر ساز شد.

- درپی ورود ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان های نوار غزه در تجاوزات اخیر، موضوع سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی از سوی این رژیم بار دیگر خبر ساز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که آمار دولتی در غزه تخمین می زنند که حدود 7000 مفقود وجود دارد که پیکر ده ها تن از آنها توسط رژیم صهیونیستی ربوده شده اند، نهادهای حقوق بشری نسبت به اخباری مبنی بر سرقت اعضای بدن آنها توسط رژیم اشغالگر ابراز نگرانی کرده اند.

طبق گزارش خبرگزاری سما ، در همین راستا، دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی مستقل در خصوص ربودن اجساد شهدای مجتمع پزشکی الشفا در غزه و بیمارستان اندونزی در شمال این باریکه توسط ارتش رژیم صهیونیستی شد.

این سازمان همچنین به موارد دیگری از ربوده شدن اجساد شهدا از مجاورت گذرگاه محل حرکت آوارگان به مرکز و جنوب نوار غزه در جاده اصلی صلاح الدین اشاره کرد.

در این گزارش آمده است که ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گور جمعی را که بیش از 10 روز پیش در یکی از حیاط های مجتمع پزشکی الشفا حفر شده بود، نبش قبر کرد و اجساد برخی شهدا را از آن بیرون آورد و آنها را ربود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش هولناک از سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی

گزارش هولناک از سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی