مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-23اجتماعي

پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته آینده


سامانه جدیدی که از روز دوشنبه هفته آینده وارد این استان می شود که فعالیت خود را با وزش باد شدید و نسبتا شدید و بارش باران آغاز می کند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه جدیدی که از روز دوشنبه هفته آینده وارد این استان می شود که فعالیت خود را با وزش باد شدید و نسبتا شدید و بارش باران آغاز می کند.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است، اظهار کرد: به تدریج از بعدازظهر امروز شاهد افزایش ابرها و وزش باد در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای سه روز آینده بارندگی برای استان پیش بینی نشده است و تا اواسط هفته آینده شرایط جوی پایداری حاکم خواهد بود، تصریح کرد: صبح امروز دمای هوا در اغلب مناطق استان به صفر و زیرصفر رسید البته از روز شنبه دمای هوا افزایش یافته و از شدت سرما کاسته خواهد شد.

این مسئول دمای فعلی شهر زنجان را صفر درجه بیان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه افزایش یافته است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان منفی 2 و 9 درجه، ابهر و خرمدره صفر و 9 درجه، آب بر 7 و 18 درجه، سلطانیه منفی 4 و 9 درجه، قیدار منفی 3 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته آینده

پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته آینده