مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-13سياسي

ذوالنور: جهاد دانشگاهی امور دست نیافتنی را با همت خود دست یافتنی می کند


نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی منشاء آثار بزرگی بوده است و هم اکنون نیز همین گونه است و اموری که شاید به ظاهر دست نیافتنی باشد با همت بلند جهادی در جهاد دانشگاهی انجام می شود.

- ایسنا/قم نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی منشاء آثار بزرگی بوده است و هم اکنون نیز همین گونه است و اموری که شاید به ظاهر دست نیافتنی باشد با همت بلند جهادی در جهاد دانشگاهی انجام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گردهمایی رؤسای واحدهای سازمانی که امروز 22 آذرماه در سالن احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مدعوین عنوان کرد: آرزوهای انسان بی انتها است و نیازها زیاد و منابع محدود است، هنر یک سیاست مدار و سیاست گذار این است که منابع محدود را نسبت به اولویت ها استفاده کند و یک تناسبی بین خواسته ها و منابع محدود برقرار کند، در سطح جهان نیز بسیاری از موفقیت ها به این شکل انجام شده است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی منشاء آثار بزرگی بوده است و هم اکنون نیز همین گونه است و اموری که شاید به ظاهر دست نیافتنی باشد با همت بلند جهادی در جهاد دانشگاهی انجام می شود.

نماینده مردم قم گفت: جوانان و دانشمندان ایده هایی را مطرح می کنند اما وقتی که این ایده ها به دلایلی از جمله مشکلات مالی عملی نمی شود، این اید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور: جهاد دانشگاهی امور دست نیافتنی را با همت خود دست یافتنی می کند

ذوالنور: جهاد دانشگاهی امور دست نیافتنی را با همت خود دست یافتنی می کند