مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-07حوادث

افزایش سرعت رسیدگی به تخلفات مجازی در مرکز فوریت های پلیس فتا


سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان امروز پنج شنبه 16 آذر در جمع خبرنگاران گفت: با راه اندازی مرکز فوریت های پلیس فتا کرمانشاه، سرعت رسیدگی به تخلفات و کلاه برداری های فضای مجازی افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان در حاشیه بازدید از پلیس فتا و نمایشگاه دستاوردها و کشفیات این پلیس در جمع خبرنگاران طرح 7 روزه پلیس فتا کرمانشاه را اقدامی مؤثر دانست و اظهار داشت: طرح یک هفته ای پلیس فتا با 3 رویکرد رصد هوشمندانه فضای مجازی، مقابله با سایت های واسطه ای که اقدام به نمایش محصول برای فروش اموال می کنند و برخورد با افرادی که فضای مجازی را محلی برای قدرت نمایی خود می دانند به مرحله اجرا درآمد.

وی در خصوص کارهای صورت گرفته در راستای انجام این طرح افزود: رصد 95 وبگاه که مشغول به خریدوفروش بود، منجر به دستگیری 12 نفر از کسانی شد که به مشغول کسب درآمد از اموال مسروقه بودند شناسایی و اموال مسروقه کشف شده تحویل صاحبانشان گردید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص ایجادکنندگان رعب و وحشت از طریق قدرت نمایی در فضای مجازی عنوان کرد: در جریان این طرح، این افراد که با سلاح و قمه مرتکب این جرم شده بودند شناسایی و در عملیات جداگانه دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت رسیدگی به تخلفات مجازی در مرکز فوریت های پلیس فتا

افزایش سرعت رسیدگی به تخلفات مجازی در مرکز فوریت های پلیس فتا