مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:452023-11-23ورزشي

اعتراف ستاره منچسترسیتی درباره پیشنهاد عربستانی ها!


برناردو سیلوا که قرارداد فعلی اش با باشگاه منچسترسیتی تا سال 2026 اعتبار دارد، اعتراف کرد که در تابستان اخیر به فکر رفتن به لیگ عربستان بوده است.

- هافبک پرتغالی منچسترسیتی اعتراف کرد که تابستان اخیر نزدیک بوده پیشنهاد عربستانی ها برای بازی در لیگ این کشور وسوسه اش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، برناردو سیلوا که تابستان 2017 در  انتقالی 45 میلیون پوندی از بنفیکا به منچسترسیتی پیوست، در چند سال اخیر یکی از بهترین های تیم تحت هدایت پپ گواردیولا بوده است.

او که قرارداد فعلی اش با این باشگاه لیگ برتری تا سال 2026 اعتبار دارد، اعتراف کرد که در تابستان اخیر به فکر رفتن به لیگ عربستان بوده است.

این هافبک پرتغالی که تابستان اخیر مورد توجه دو باشگاه پاری سن ژرمن و بارسلونا هم بود، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی RTP پرتغال گفت: اگر بگویم به پیشنهادهای  عربستانی ها فکر نمی کردم، دروغ گفته ام.

آنچه که برای من جالب بود، هیجان بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گوش دادن به جو وحشتناک ورزشگاه اتحاد پس از گلزنی مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان یا زمانی که در فینال مقابل اینتر پیروز شدیم، بود.

نمی خواستم از آن دست بکشم.

سیلوای 29 ساله همچنین در گفت وگو با شبکه تلویزیونی سی اِن اِن ، درباره برنامه ای که برای دوران پس از منچستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف ستاره منچسترسیتی درباره پیشنهاد عربستانی ها!

اعتراف ستاره منچسترسیتی درباره پیشنهاد عربستانی ها!