مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-28اقتصادي

دشت بزرگ جایگزین داراب زاده در برق منطقه ای گیلان شد


طی مراسمی محمود دشت بزرگ به مدیر عاملی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان منصوب و بهمن داراب زاده به عنوان مشاور مدیر عامل شرکت توانیر معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، موسی فکور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان صبح امروز آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) برق منطقه ای استان با بیان اینکه صنعت برق جایگاه مهم و حساسی در بخش های مختلف، صنعتی، کشاورزی، خانگی و غیره دارد، اظهار کرد: با توجه به نقش انکار ناپذیر انرژی برق در زندگی روزمره، انتظار می رود که در تولید برق و توسعه تاسیسات و تجهیزات برقی تلاش بیشتری کنیم.

  به گفته وی، با توجه به نقش و اهمیت روز افزون انرژی برق در تمامی بخش ها، باید با روحیه جهادی، تفکر بسیجی و با انگیزه بیشتر به کارها بپردازیم تا صنعت برق استان در تامین برق مردم شریف استان، موفق تر از گذشته باشد.

  سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با مهم دانستن مدیریت مصرف برق گفت: باید با تمهید ساز و کارهای مناسب، استفاده بهینه از برق را در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه کنیم تا شاهد استفاده معقول از انرژی برق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت بزرگ جایگزین داراب زاده در برق منطقه ای گیلان شد

دشت بزرگ جایگزین داراب زاده در برق منطقه ای گیلان شد