مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-22اقتصادي

تامین اعتبار الگوی کشت در دست پیگیری است/اعتبار 400 میلیاردتومانی لازم دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه تامین اعتبار الگوی کشت در دست پیگیری است، گفت: چنانچه اعتبار 400 میلیارد تومانی الگوی کشت تامین شود طرح با قوت اجرا می شود.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه تامین اعتبار الگوی کشت در دست پیگیری است، گفت: چنانچه اعتبار 400 میلیارد تومانی الگوی کشت تامین شود طرح با قوت اجرا می شود.

رضا بهراملو در دومین سفر شهرستانی به همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: اقدامات جهاد کشاورزی با محوریت حفظ منابع انجام می شود.

وی با بیان اینکه حفظ منابع به امنیت غذایی منجر می شود، افزود: حفظ خاک حاصلخیز به ویژه کلاس یک و دو از الزامات است چراکه تنها 29 درصد از اراضی کشور کلاس یک و دو است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: افزایش تولید، مصرف بهینه از آب و حفظ خاک اولویت جهاد است که در این راستا الگوی کشت در شهرستان به عنوان پایلوت کشور مد نظر است.

وی با تاکید بر اینکه محاسبات فنی، تاثیر مستقیم طرح بر تولید و جزییات آنالیز شده است، ادامه داد: اقتصاد کشاورز و سیاست های کلان، توأمان با هم باید در اجرای الگوی کشت دیده شود.

بهراملو با اشاره به اینکه تامین اعتبار الگوی کشت در دست پیگیری است، خاطرنشان کرد: چنانچه اعتبار 400 میلیارد تومانی الگوی کشت تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار الگوی کشت در دست پیگیری است/اعتبار 400 میلیاردتومانی لازم دارد

تامین اعتبار الگوی کشت در دست پیگیری است/اعتبار 400 میلیاردتومانی لازم دارد