مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-22بين الملل

دیدار و رایزنی رهبران حماس با سید حسن نصرالله درباره تحولات غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری العهد، «خلیل الحیه» مسئول روابط عربی و اسلامی و نایب رییس جنبش حماس در نوار غزه و همچنین «اسامه حمدان» نماینده و سخنگوی این جنبش در لبنان با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در بیروت دیدار و رایزنی کردند.

- خلیل الحیه نائب رییس جنبش حماس در نوار غزه و اسامه حمدان نماینده این جنبش در لبنان با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و درباره تازه رتین تحولات غزه رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری العهد، خلیل الحیه مسئول روابط عربی و اسلامی و نایب رییس جنبش حماس در نوار غزه و همچنین اسامه حمدان نماینده و سخنگوی این جنبش در لبنان با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در بیروت دیدار و رایزنی کردند.

در دیدار این دو عضو ارشد جنبش حماس با دبیرکل حزب الله لبنان، تحولات مربوط به حوادث فلسطین اشغالی از هفتم اکتبر تاکنون مورد بررسی قرار گرفت و مواضع و سناریو های موجود در تمامی محور ها به ویژه نوار غزه ارزیابی شد.

در دیدار الحیه و حمدان با سید حسن نصرالله همچنین بر اهمیت ادامه تلاش ها و هماهنگی های مستمر همزمان با حفظ ثبات و پایداری برای تحقق پیروزی وعده داده شده الهی تأکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و رایزنی رهبران حماس با سید حسن نصرالله درباره تحولات غزه

دیدار و رایزنی رهبران حماس با سید حسن نصرالله درباره تحولات غزه