مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-14سياسي

کارگروه های تخصصی اتباع خارجی در خراسان رضوی تشکیل می شود


استاندار خراسان رضوی از تشکیل کارگروه های تخصصی اتباع خارجی در این استان برای ساماندهی بهتر شرایط خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی از تشکیل کارگروه های تخصصی اتباع خارجی در این استان برای ساماندهی بهتر شرایط خبر داد.

یعقوب علی نظری شامگاه روز گذشته (22 آذر ماه) در نشست قرارگاه ساماندهی اتباع خارجی در مشهد، اظهار کرد: تشکیل کارگروه هایی مانند اشتغال، دانشگاهیان، خدمات و سایر کارگروه های مورد نیاز اتباع که بتواند حدود فعالیت موثر و تعامل اتباع مجاز با هموطنان را معین کند، وضعیت حضور اتباع را به تعریف و ثبات مناسبی خواهد رساند.

وی بر مهارت آموزی، آموزش و سایر ابعاد ارتقای توانایی های اتباع خارجی تاکید کرد و گفت: در این کارگروه ها مشخص خواهد شد که اتباع عادی یا سرمایه گذاران در چه جاهایی می توانند وارد شوند و به چه حوزه هایی نباید ورود پیدا کنند.

نظارت بر اتباع باید به شکلی ادامه یابد که اتباع مجاز و قانونی مورد احترام قرار گیرند و اتباع غیرمجاز شناسایی و برگردانده شوند.

استاندار خراسان رضوی بر لزوم برخورد با اشرار، سارقان و کسانی که مرتکب جرم می شوند، تاکید و بیان کرد: باید پیگیری های نظارتی با همان شدت و قدرت چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی تداوم یابد تا مردم به ویژه در حاشیه شهر، نگران حضور اتباع مجرم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه های تخصصی اتباع خارجی در خراسان رضوی تشکیل می شود

کارگروه های تخصصی اتباع خارجی در خراسان رضوی تشکیل می شود