مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-30سياسي

خبرگزاری فارس مجموعه ای متعهد، متدین و انقلابی است


رییس شورای شهر شیراز خبرگزاری فارس را جزء خوش نامان کشور دانست و اظهار کرد: فارس، مجموعه ای متعهد، متدین و انقلابی بوده که در بیان موارد تعارفی ندارند.

- رییس شورای شهر شیراز در همایش افتتاح واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس این خبرگزاری را جزء خوش نامان کشور دانست و اظهار کرد: فارس، مجموعه ای متعهد، متدین و  انقلابی بوده که در بیان موارد تعارفی ندارند.

  سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه این مجموعه درک شرایط بسیار خوبی دارد، عنوان کرد: فارس در بیان مسائل تعارف نداشته و صریح و شفاف است.

  وی در ادامه این اقدام خبرگزاری فارس در آموزش و به کارگیری دانش آموزان را اقدامی خوب برشمرد و آگاه سازی جامعه توسط این قشر نوجوان را مثمر ثمر دانست.

رییس شورای شهر شیراز خطاب به دانش آموزان حاضر در این همایش خاطر نشان کرد: مسیری را آغاز کردید که نسبت به جامعه فعال و حساس  باشید که بسیار ارزشمند است و نشان از آن بوده که نمیتوانید نسبت به اطراف خود بی تفاوت باشید.

  حسینی در دومین همایش خبرگزاری فارس در استان فارس طی سال 1402 با اشاره به اینکه آگاه باشید تا بتوانید به درستی و به خوبی آگاه سازی کنید، عنوان کرد: بحث جهاد تبیین که از تاثیرات مقام معظم رهبری بوده که شما می بایست زمینه آن را فراهم کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس مجموعه ای متعهد، متدین و انقلابی است

خبرگزاری فارس مجموعه ای متعهد، متدین و انقلابی است