مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-12ورزشي

برگزاری دومین کنگره استانی زنان تأثیرگذار در همدان


رییس شورای سیاست گذاری و راهبری استان همدان از برگزاری دومین کنگره زنان تأثیرگذار طی هفته بزرگداشت مقام زن در همدان خبر داد.

- فاطمه ستاری نوید در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری دومین کنگره زنان تأثیرگذار در سه بخش استانی، ملی و بین المللی خبر داد و اظهار کرد: کنگره استانی در هفته بزرگداشت مقام زن در روز 13 دی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز فراخوان انتخاب بانوان تاثیرگذار استان گفت: بانوی تأثیرگذار بانویی است، پویا و فعال در هر گوشه ای از ایران پهناور که در میدان تکلیف دست از تلاش برنمی دارد و ضمن حفظ روحیه زنانه و نقش آفرینی موثر در خانواده خود در هر عرصه ای که بتواند در جامعه اسلامی، پرچم تلاشگری را به اهتزاز درمی آورد.

  رییس شورای سیاست گذاری و راهبری همدان از عرصه های ثبت نام فعالیت بانوان تاثیرگذار در استان سخن گفت و افزود: این عرصه ها شامل حوزه علمی، پژوهشی و فناوری، اقتصادی و کارآفرینی، فرهنگی و اجتماعی، تعلیم و تربیت، ورزشی، فرهنگ و هنر، سیاست گذاری، حکمرانی، گفتمان سازی و رسانه است.

وی با تاکید به اینکه بانوان استان از 21 تا 30 آذرماه فرصت ثبت نام دارند در ادامه ضمن معرفی مریم محقق؛ به عنوان دبیر اجرایی این کنگره گفت: بانوان استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین کنگره استانی زنان تأثیرگذار در همدان

برگزاری دومین کنگره استانی زنان تأثیرگذار در همدان