مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-04پزشكي

322هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی بیمه تامین اجتماعی هستند


مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 322 هزار نفر از جمعیت این استان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند و از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان استفاده می کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 322 هزار نفر از جمعیت این استان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند و از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان استفاده می کنند.

رسول چراغ سحر 13 اذرماه 1402 همزمان با روز بیمه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر 105 هزار و 800 نفر به عنوان بیمه شده اصلی زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که با احتساب افراد تبعی شمار آنها به بیش از 322 هزار نفر می رسد.

وی اظهارکرد: بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان از خدمات و حمایت هایی چون مستمری بازنشستکی، ازکارافتادگی و بازماندگان، مقرری بیمه بیکاری، کمک هزینه ازدواج، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، کمک هزینه وسایل کمک پزشکی، حمایت در برابر حوادث و بیماری ها و .

برخوردار هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگ ترین سازمان بیمه گر اجتماعی متولی اصلی بیمه کارگران، صاحبان مشاغل آزاد و افراد فاقد بیمه است و علاوه بر بیمه شدگان اجباری شاغل در مراکز تولیدی، صنعتی، خدماتی و صنفی، آمادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

322هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی بیمه تامین اجتماعی هستند

322هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی بیمه تامین اجتماعی هستند