مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-20بين الملل

درخواست نژادپرستانه تحلیلگر صهیونیست برای کشتن 100 هزار فلسطینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اظهارات نفرت آمیز و ضدانسانی در تل آویو علیه فلسطینی ها همچنان ادامه دارد و به تازگی «زوی یحزقلی»، - تحلیلگر صهیونیست در یک برنامه تلویزیونی گفته است که باید روز اول جنگ 100 هزار فلسطینی را به قتل می رساندیم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اظهارات نفرت آمیز و ضدانسانی در تل آویو علیه فلسطینی ها همچنان ادامه دارد و به تازگی زوی یحزقلی ، تحلیلگر سیاسی اسراییلی در شبکه 13 تلویزیون این رژیم در سخنانی تاکید کرد که باید ضربه ای سخت و قاطع وارد می کردیم و در روز اول جنگ 100 فلسطینی را به قتل می رساندیم و پس از آن به سمت آتش بس و مبادله اسرا پیش می رفتیم.

نژادپرستی همواره یکی از وجوه بارز رژیم صهیونیستی بوده است.

پیش از این، نعیم جینه ، فعال و مبارز سابق علیه نظام آپارتاید و تبعیض نژادی در آفریقای جنوبی در مقاله ای در سایت فرانسوی OrientXXI به مقایسه تبعیض و نژادپرستی در آفریقای جنوبی و فلسطین اشغالی پرداخته و اینگونه نتیجه گیری کرده بود که تبعیض نژادی علیه فلسطینیان به مراتب بدتر از دوران نظام آپارتاید در آفریقای جنوبی است.

او سفر به فلسطین اشغالی را تجربه ای تلخ و ناگوار خوانده و تاکید کرد که نظام آپارتاید در فلسطین اشغالی و آفریقای جنوبی دارای وجوه مشترک زیادی است، اما در اسراییل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نژادپرستانه تحلیلگر صهیونیست برای کشتن 100 هزار فلسطینی

درخواست نژادپرستانه تحلیلگر صهیونیست برای کشتن 100 هزار فلسطینی