مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-12سياسي

ضرورت تسریع در راه اندازی ایستگاه متروی میدان شهرری و ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در دویستمین جلسه شورا و پس از ارایه گزارش هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: - عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: امروز شهر ری بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند توسعه ایستگاه های مترو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در دویستمین جلسه شورا و پس از ارایه گزارش هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: صادقانه بگویم روزی که آقای زاکانی شهردار محترم تهران آقای هرمزی را به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک منصوب کردند ما نگران بودیم یک مدیر جوان نتواند از پس کار برآید، ولی ایشان در این مدت نشان دادند پیر کار هستند و با تیم حرفه ای انقلابی شبانه روز به دنبال حل و فصل مشکلات حمل و نقل هستند.

از خداوند توفیق خدمت بیشتر را برای این بزرگوار خواهانم و امیدوارم شهروندان تهرانی شهد شیرین فعالیت های حمل و نقلی را در سال آینده بچشند چرا که امروزه وضعیت حمل و نقل و ترافیک شهر وضعیت مناسبی نیست.

احمد صادقی در ادامه با اشاره به لزوم بهره برداری هر چه سریعتر ایستگاه های مترو شهر ری از خط 6 گفت: قرار بود دو ایستگاه مترو میدان شهر ری و ایستگاه شرقی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا پایان امسال به بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در راه اندازی ایستگاه متروی میدان شهرری و ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم

ضرورت تسریع در راه اندازی ایستگاه متروی میدان شهرری و ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم