مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-15اقتصادي

بهره برداری از 50 پروژه شهری فردا در منطقه 5 تهران


50 پروژه مدیریت شهری در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی، اجتماعی، فرهنگی به ارزش حدود 10 هزار میلیارد تومان فردا در منطقه 5 تهران افتتاح می شود.

- 50 پروژه مدیریت شهری در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی، اجتماعی، فرهنگی به ارزش حدود 10 هزار میلیارد تومان فردا در منطقه 5 تهران افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان شریفی شهردار منطقه 5 تهران با اعلام این خبر گفت: طی دو سال اخیر بیش از 130 پروژه در محدوده شهرداری منطقه 5 به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: از تمامی ظرفیت های خود برای بهبود وضعیت شهروندان منطقه امید و زندگی استفاده خواهد کرد و در این راستا چندین پروژه دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: از اقدامات مهم این مدت افزایش جدی عملیات آسفالت ریزی در معابر منطقه است که به بیش از 80 هزار تن رسیده و شهروندان این تغییرات را حس می کنند و این تلاش منجر شده تا منطقه 5 رتبه اول شهر تهران را کسب کند.

وی در ادامه اجرای عملیات مناسب سازی معابر به مساحت 20 کیلومتر مربع ، ارائه خدمات مستمر به آموزش و پرورش با هدف بهبود محیط آموزشی دانش آموزان، حل مشکلات حصارک و کن، برخورد قاطع با متصرفین اموال عمومی در فضای شهری، افزایش سرانه های مختلف، افتتاح چهار ایستگاه مترو، احداث بوستان ها و مرمت و ساخت ده ها سرویس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 50 پروژه شهری فردا در منطقه 5 تهران

بهره برداری از 50 پروژه شهری فردا در منطقه 5 تهران